O co nie może pytać rekruter?

O CO NIE MOŻE PYTAĆ REKRUTER?

Warto wiedzieć, na które pytania nie musimy udzielać odpowiedzi. Rekruter to nie policjant, adwokat ani nawet dziennikarz. Są pytania, których nie powinien, a nawet nie może zadać w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, nawet jeśli wydaje mu się, że odpowiedzi są kluczowe dla wyboru odpowiedniego kandydata na stanowisko (a, umówmy się, zazwyczaj nie są). O jakie informacje chodzi?

Czytaj więcej »
IMPREZY FIRMOWE

IMPREZY FIRMOWE – UDRĘKA CZY PRZYJEMNOŚĆ?

Integracja, team building, przyjazne przedsiębiorstwo. To słowa, które coraz częściej pojawiają się na korporacyjnych korytarzach. Wcielanie ich w życie często oznacza jedno – firmową imprezę. Jedni je kochają i z niecierpliwością odliczają dni do kolejnej gali lub, mniej formalnie, działowego wyjścia na piwo. Inni wręcz przeciwnie, kiedy tylko widzą w swojej skrzynce zaproszenie, od razu planują urlop lub zastanawiają się, jaką dolegliwość można symulować tym razem… Dlaczego?

Czytaj więcej »

MITY NA TEMAT SZUKANIA PRACY

Nie ma jednej sprawdzonej drogi, która pozwoli Ci znaleźć pracę (w dodatku tę wymarzoną!). Dlatego też, jeśli ktoś próbuje przekonać Cię, że jego rady w stu procentach zadziałają, możesz być pewnym, że kłamie. Podobne podejście przyjmij, słuchając „prawd objawionych” na ten temat. Które z nich to mity?

Czytaj więcej »

KIM JEST HR BUSINESS PARTNER I DLACZEGO GO POTRZEBUJESZ?

Krząta się po firmie, rozwiązuje sprawy pozornie nierozwiązywalne, wie, co zrobić, żeby wszystko co związane z czynnikiem ludzkim było załatwione szybko, etycznie i oczywiście zgodnie z prawem. Kto to taki? Oczywiście HR business partner. To bardzo ważne stanowisko w organizacji, chociaż niektórzy pracownicy wciąż nie zdają sobie sprawy z jego istnienia i roli. Osoba zajmująca to stanowisko musi rozumieć potrzeby biznesowe trochę bardziej niż rekruter, czy nawet specjalista do spraw personalnych. Niektóre uczelnie otwierają już studia mające przygotowywać absolwentów do pełnienia właśnie tej funkcji.

Czytaj więcej »
Jak napisać przekonujące podsumowanie zawodowe w CV?

JAK NAPISAĆ PRZEKONUJĄCE PODSUMOWANIE ZAWODOWE W CV?

Podsumowanie zawodowe w Twoim życiorysie jest niezmiernie ważne, ponieważ może być to jedyny fragment resume, który zostanie przeczytany od początku do końca. Streszczenie musi więc mieć mocny wydźwięk, być zajmujące i przekonujące. Dobrze napisane streszczenie zachęci potencjalnego pracodawcę, by przeczytał pozostałą część CV.

Czytaj więcej »
  • +48 504-617-629
  • ul. Piękna 24/25a 00-549 Warszawa
  • 09:00 - 18:00

© 2020 cAREER PRO