Strategia budowania marki osobistej – cel, wizja, wartości

  • Analiza i wyodrębnienie ścieżki rozwoju oraz zdefiniowanie marki osobistej.
  • Określenie zasobów i możliwości w zestawieniu z Twoim celem
  • Wizja samego siebie, misja działań oraz role kluczowe w społeczeństwie. Pomagają w sposób jednoznaczny i spójny wyznaczyć ścieżkę postępowań i stworzyć markę, której ludzie ufają.
  • Osobista analiza SWOT – uświadomienie słabych i silnych stron.
  • Marka osobista – określenie pożądanych rezultatów oraz najważniejszej cechy – skupienie się na wybranej umiejętności, podkreślenie najistotniejszej cechy.
  Czas: 90 min. Forma: spotkanie osobiste lub wideokonferencja

Strategia komunikacji marki, zdefiniowanie grupy odbiorców i treści przekazu

  • Określenie zakresu działania i zdefiniowanie profilu odbiorców.
  • Opracowanie grupy docelowej odbiorców przekazu oraz analiza konkurencji.
  • Opracowanie treści przekazu – co im chcesz powiedzieć?
  • Deklaracja marki osobistej – inspirujący claim odzwierciedlający osobiste ambicje.
  • Odbiór komunikatu – jak Twój odbiorca zrozumie komunikat?
  • Budowanie osobistej strategii komunikacji.
Czas: 90 min.
Forma: spotkanie osobiste lub wideokonferencja

Wizerunek w sieci i wykorzystanie mediów cyfrowych.

 
  • Jak efektywnie wykorzystać media cyfrowe w budowaniu marki osobistej.
  • Strategia działania na LinkedIn. Budowanie wirtualnego networkingu.
  • Dobór narzędzi wspierających działania związane z wdrażaniem strategii.
  Czas: 90 min. Forma: spotkanie osobiste lub wideokonferencja  

PROFESJONALNY PROFIL NA LINKEDIN


Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz oraz od tego, czy jesteś na szczycie firmowej hierarchii czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w karierze – to warto założyć konto na LinkedIn. Potencjalne korzyści jakie daje LinkedIn to:
  • znalezienie nowej pracy
  • budowanie profesjonalnego wizerunku
  • budowanie sieci kontaktów biznesowych i networking
  • zdobywanie nowych klientów i dostawców, promocja siebie i swojej marki
  • dostęp do wiedzy i trendów panujących na rynku

Sprawimy, że Twój profil na LinkedIn będzie częściej pojawiał się w wynikach wyszukiwania rekruterów i potencjalnych partnerów biznesowych.
Zbudujemy od podstaw lub przeprowadzimy audyt Twojego profilu zawodowego na LinkedIn. Zoptymalizujemy profil pod kątem zawartych w nim treści, słów kluczowych i wyników wyszukiwania odpowiadających na zapytania rekruterów.

Stworzymy odpowiedni nagłówek profilu i podsumowanie zawodowe, unikalny adres URL, podzielimy profil na zrozumiałe dla czytelnika sekcje. Uzupełnimy profil o unikalne kompetencje, doradzimy w zakresie doboru rekomendacji. Ponadto nauczymy cię jak korzystać z zaawansowanych narzędzi wyszukiwania przy poszukiwaniu zatrudnienia.

Podczas współpracy z naszym konsultantem dowiesz się jak w pełni wykorzystać możliwości jakie daje LinkedIn, również w obszarze budowania wizerunku, sprzedaży i rozwoju biznesu.

Zarekomendujemy narzędzia i pomożemy ustalić Twoją indywidualną strategię działania w mediach społecznościowych.

OSOBISTA STRONA INTERNETOWA

 
Fundamentem budowania wizerunku online jest strona internetowa. Według portalu lifehacker, aż 78% headhunterów korzysta z prostego wyszukiwania, by znaleźć informacje o potencjalnym kandydacie. Strona www to elastyczne narzędzie, które pozwala na swobodę kreowania wizerunku zarówno pod względem struktury jak i treści.
Krótkie i dynamiczne video przestawiające sylwetkę osoby? Elegancka infografika przedstawiająca dotychczasowe dokonania? Pliki do pobrania, takie jak CV czy list motywacyjny? – wszystko jest w jednym miejscu.
Rodzaje stron:

Osobista strona typu wizytówka – tworzymy treści, wprowadzamy ewentualnie niewielkie korekty i aktualizacje.

Osobista strona BLOG – treści podstawowe są rozbudowane o część content marketingową – dodawane cyklicznie, atrakcyjne artykuły.

Jak wygląda przygotowanie osobistej strony www?
Proces tworzenia strony www jest prosty. Zazwyczaj zaczyna się od spotkania (1), na którym zbieramy informacje i kreujemy pomysł na przedstawienie sylwetki kandydata. Na tej podstawie przygotowujemy wstępny projekt strony (2), który jest następnie dyskutowany z Klientem (3). Na podstawie takiej oceny tworzymy ostateczną wersję strony (4). Teraz pozostaje tylko umieszczenie strony na serwerze i podpięcie domeny. Jeśli strona zawiera również część blogową, cyklicznie publikujemy na niej nowe treści (5).

Czego potrzeba, by stronę umieścić w sieci?
Dwa elementy, bez których strona nie zaistnieje w sieci, to serwer (hosting) oraz domena – czyli adres wywołania strony. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami tego typu usług w Polsce i w ramach obsługi strony dbamy o ich ciągłość.

Dodatkowe elementy z których możesz skorzystać:
rozbudowana sesja zdjęciowa
video typu Motion Background – kandydat jest przedstawiony w dynamicznych ujęciach w atrakcyjnej scenerii, video może być opatrzone muzyką
Motion CV – rozbudowane video to ten element który najpełniej ukazuje to czego nie widać na zdjęciach i w tekście, tj. osobowość i charyzmę kandydata
infografika przedstawiająca np. dotychczasową ścieżkę kariery
galeria zdjęć

Etapy realizacji

Osobista strona internetowa tzw. wizytówka:
1. Spotkanie przygotowawcze
2. Przygotowanie projektu graficznego strony
3. Dwie serie uwag i modyfikacji projektu strony zgodnie z sugestiami klienta
4. Wykupienie usługi hostingowej (serwera) oraz domeny
5. Instalacja strony na serwerze
6. Konfiguracja domeny

W przypadku wersji z blogiem dodatkowe elementy to:
1. Instalacja i konfiguracja  systemu WordPress na serwerze
2. Wykupienie oraz instalacja szablonu który będzię podstawą przygotowania projektu.
3. Wprowadzenie treści części blogowej.