JOB HUNTER – STRATEGIE ZDOBYWANIA PRACY I BUDOWANIA MARKI

Mniej stresu i frustracji – więcej dobrych rozmów rekrutacyjnych. Podczas tego etapu zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności docierania do „ukrytego rynku pracy” i generowania spotkań rekrutacyjnych w miejscach w których chcesz pracować.

Dobrze napisane CV i profil LinkedIn to podstawa. Niestety nawet najlepsze narzędzia nie zadziałają jeśli nie potrafisz się nimi odpowiednio posługiwać. 

W ramach modułu Job Hunter skupiamy się na tym, abyś w pełni wykorzystał/a możliwości, jakie daje LinkedIn i media społecznościowe w procesie poszukiwań pracy i budowania profesjonalnego wizerunku zawodowego.

Zależy nam na Twoich efektach. Po przygotowaniu osobistej strategii działania na rynku pracy, pomożemy Ci ją wdrożyć, monitorując Twoje postępy. 


TWOJE KORZYŚCI:

  • Poznasz skuteczne techniki zdobywania pracy, wypróbowane przez ponad 500 naszych klientów.
  • Przeprowadzimy kampanię informacyjną – zarekomendujemy Twój profil zawodowy w naszej sieci kontaktów i mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Twitter, Blog).
  • Dotrzesz do konsultantów doradztwa personalnego którzy realizują projekty rekrutacyjne w zakresie Twojej specjalizacji i branży.
  • Dotrzesz do ukrytego rynku pracy – ofert które nie są publikowane.
  • Zaoszczędzisz sporo czasu, stresu i frustracji. Skupisz się na generowaniu spotkań w miejscach w których chcesz pracować.
  • W prosty sposób aktywujesz networking biznesowy. Wykorzystasz możliwości, które daje LinkedIn w docieraniu do osób podejmujących kluczowe decyzje w organizacjach. 
  • Zrozumiesz jak działają rekruterzy i dowiesz się jak budować relacje z najważniejszymi konsultantami na rynku.
  • Uporządkujesz proces poszukiwań i uzyskasz nad nim kontrolę. Stworzysz plan aktywności na rynku pracy i wdrożysz go pod naszym nadzorem.
  • Zyskasz przewagę nad Twoimi konkurentami, którzy nadal działają tradycyjnymi metodami.
  • Utrzymasz zaangażowanie i wypracujesz dobre nawyki związane z budowaniem sieci kontaktów biznesowych.
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia i wskazówki (bazę firm doradztwa personalnego, arkusz networkingowy, rejestr złożonych aplikacji).

PLAN DZIAŁANIA:

  • Przed spotkaniem przygotuj listę kontaktów networkingowych, treść wiadomości którą będziesz kierował/a do rekruterów oraz listę zagadnień nad którymi chcesz pracować.
  • Podczas pierwszej sesji stworzymy strategię działania dopasowaną do Twoich potrzeb, realiów rynku i branży w której działasz.
  • Dowiesz się jak wykorzystać możliwości, które daje LinkedIn w budowaniu sieci kontaktów z rekruterami w firmach. Podpowiemy Ci jak aktywować Twoją sieć kontaktów tak, aby pracowała dla Ciebie.
  • Po spotkaniu wdrażasz nowy plan działania.
  • Przeprowadzamy kampanię informacyjną w mediach społecznościowych.
  • Przeprowadzimy spotkanie kontrolne, aby sprawdzić Twoje postępy i odpowiedzieć na Twoje pytania. 
  • Cyklicznie raportujesz nam swoje postępy.

Usługa obejmuje 5h konsultacji ( 2-3 sesje). Pracujemy do momentu osiągnięcia założonych rezultatów.


Skontaktuj się z nami, stworzymy propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb:

T: 504-617-629

M: kontakt@cvexpert.pl