Blog

Jak zorganizować dzień poszukiwacza pracy?

Poszukiwanie pracy to… trudna praca! Również czasochłonna. Do czasu znalezienia nowego zajęcia musimy przeorganizować swój dzień tak, aby znalazła się w nim przestrzeń na związane z tym działania. Nietrudno się domyślić, że odpowiedni plan pomoże każdemu, kto akurat poszukuje nowych wyzwań zawodowych. Czego potrzebujesz? ➞ http://www.chillizet.pl/Styl-zycia/Kariera/Jak-zorganizowac-dzien-poszukiwacza-pracy-4361 Fotografia: Pixabay
Piotr Jabłoński

Piotr Jabłoński

CEO & Founder & Career Consultant at Career & CV Experts
Były rekruter, zdobywał doświadczenie w firmach doradztwa personalnego i w wewnętrznych działach HR. Przeprowadził ponad 200 procesów rekrutacyjnych na różne szczeble stanowisk dla polskich i międzynarodowych organizacji.

Szum informacyjny, brak wiedzy kandydatów na temat mechanizmów rządzących rynkiem pracy w epoce mediów społecznościowych oraz kłopoty w komunikacji na linii: kandydat - rekruter - pracodawca, zainspirowały go do przejścia na „trzecią stronę mocy” i założenia firmy doradczej Career & CV Experts (http://cvexpert.pl/). Gdzie wraz zespołem Konsultantów od ponad 5 lat, skutecznie wspiera swoich Klientów w podejmowaniu strategicznych decyzji, związanych z rozwojem ich karier oraz efektywnym poruszaniu się po rynku pracy.

Wierzy, że gdyby przynajmniej połowa kandydatów, którzy nie otrzymali obiecanej informacji zwrotnej od rekruterów, zamiast obrażać się na nich, nagłośniłaby sprawę w mediach społecznościowych, to zjawisko szybko przestałoby istnieć.
Piotr Jabłoński