Blog

15 najbardziej irytujących zachowań w biurze

Na świecie są miliony biur, a w nich dziesiątki milionów pracowników, którzy uwijają się, jak pszczoły – robotnice. A każde z tych biur ma uniwersalnych wkurzających pracowników. Pisaliśmy o typach, dzisiaj napiszemy o irytujących zachowaniach.

To zaskakujące, że pomimo różnic kulturowych na całym świecie, denerwują nas te same rzeczy.

Być może niektóre z nich znasz, a może jesteś jedną z osób, które zawsze:

  1. Rozmawiają głośno przez telefon.
  2. Wchodzą spóźnione na spotkania, tak że wszystko trzeba powtórzyć.
  3. Zostawiają bałagan we wspólnej kuchni.
  4. Pozostawiają pasywnie – agresywne notatki i wydaje im się, że rozwiązały problem.
  5. Zużywają ostatni czysty kubek, nie myjąc po sobie tych brudnych.
  6. Słuchają głośno muzyki, a co gorsza śpiewają.
  7. Kradną jedzenie ze wspólnej lodówki.
  8. Wykonują czynności higieniczne przy biurku.
  9. Organizują bezsensowne spotkania.
  10. Przynoszą, przygotowują i jedzą niesamowicie śmierdzące rzeczy.
  11. Wysyłają bez ustanku „śmieszne” wiadomości mailowe.
  12. Zadają osobiste pytania, które są całkowicie nie na miejscu i myślą, że to świetny pomysł na pogawędkę.
  13. Opowiadają nieprzyzwoite szczegóły, o tym jak spędzili weekend.
  14. Albo co gorsza: opowiadają nieprzyzwoite szczegóły o tym, jak Ty spędziłeś weekend.
  15. Zgadzają się z szefem, w szczególności kiedy nie ma racji, tylko po to, żeby dobrze wypaść.

Większość z tych rzeczy wynika po prostu z egoizmu i z tego, że ktoś nie zwraca uwagi na innych. Bądźmy dla siebie mili, zwracajmy uwagę – to popłaca, a co najważniejsze, nie znajdziemy swojego opisu na żadnym blogu.

office-rage-o